خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

وام اشتغالزایی بسیج به توسعه شغلی که داشتم کمک کرد  

وام اشتغالزایی بسیج سازندگی در ملایر باعث رشد شغلی که داشتم شد چراکه توانستم با این تسهیلات، برای ارتقای کارم مواد اولیه خریداری کنم.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۱۳
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳

خبرگزاری بسیج -  خانم جمشیدی، کارآفرین ملایری که برای استقلال کاری از شغل دولتی استعفا داده بود، این روز‌ها توانسته است با کمک بسیج سازندگی، کارگاه شخصی خود را راه اندازی کند.
 
زینب جمشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: در ابتدا کار خود را از اتاقی ۶ متری آغاز کردم و با همراهی دوستانم  بعد از مدتی توانستم این فضا را به ۱۲ متر تغییر دهم.
 
وی با اشاره به اینکه هم اکنون در کارگاهی ۲۵۰ متری مشغول به فعالیت است، گفت: به انجام کار شخصی و مستقل علاقه داشتم لذا از کارمندی استعفا داده و وارد این کار شدم تا بتوانم هم خودم درآمدی داشته باشم و هم اینکه به دیگران کمک کنم تا باهم رشد کنیم.
 
این کارآفرین ملایری اظهار کرد: چند سالی است که به تولید جامدادی، جاکارتی، کیف باشگاهی، کلاسور و تولید انواع کیف با جنس چرم صنعتی مشغول هستم.   

جمشیدی با اشاره به تسهیلاتی بسیج سازندگی در شهرستان ملایر عنوان کرد: وام اشتغالزایی بسیج سازندگی در ملایر باعث رشد شغلی که داشتم شد چراکه توانستم با این تسهیلات، برای ارتقای کارم مواد اولیه خریداری کنم و همچنین ۲ نفر خیاط را برای همکاری دعوت به کار کنم.  انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار